Απάντηση στην αναφορά που κατέθεσε η βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ Χριστίνα Σταρακά για το κλείσιμο των ΕΛΤΑ Ευηνοχωρίου έδωσε το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, δηλώνοντας ουσιαστικά αναρμόδιο και παραπέμποντας σε έγγραφο της εταιρείας των ΕΛΤΑ.
Στο πλαίσιο αυτό ωστόσο, η απάντηση της διοίκησης των ΕΛΤΑ ήταν αρκετά γενικόλογη και χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο. Εκ νέου αναφέρθηκε η ανάγκη εκσυγχρονισμού και ψηφιοποίησης του οργανισμού, χωρίς να επηρεάζονται οι επιδόσεις των ταχυδρομικών αντικειμένων, συντάξεων και επιδομάτων στο σπίτι. Ωστόσο δεν δόθηκε ακριβή απάντηση για τον τρόπο, τον χρόνο και το κόστος αυτής της αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ.
Την ίδια στιγμή είναι γνωστό ότι τα περισσότερα άτομα που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές όπως είναι η δημοτική κοινότητα Γαλατά είναι ηλικιωμένοι και ψηφιακά αναλφάβητοι. Στην αναφορά που κατέθεσε η βουλευτής αναφέρεται επίσης ότι πέραν από τους ηλικιωμένους, πολλοί αγρότες, ελεύθεροι επαγγελματίες και ιδιώτες αντιμετωπίζουν πρόβλημα μετά το κλείσιμο του υποκαταστήματος ΕΛΤΑ Ευηνοχωρίου. Η απάντηση και εδώ ωστόσο, ήταν πλήρως εναρμονισμένη με τις λογικές της ιδιωτικοποίησης κρίσιμων υπηρεσιών του κράτους σε αναντιστοιχία με τις καθημερινές ανάγκες των πολιτών. Σύμφωνα με τα ΕΛΤΑ, το κατάστημα Ευηνοχωρίου στοίχιζε συνολικά τον χρόνο 47,8 χιλιάδες ευρώ με έσοδα 6,5 χιλιάδες ευρώ ενώ το ΕΛΤΑ Μεσολογγίου είναι μόλις 10 χιλ. μακριά και μπορεί να εξυπηρετήσει πλήρως τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής.
Το σχέδιο να χτυπάει το κουδούνι κάθε πελάτη των ΕΛΤΑ ο ταχυδρόμος και να εκτελούνται οι παραγγελίες ηλεκτρονικά δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς πρώτα να υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα κάθε τόπου τοπου. Με τη συγκεκριμένη απάντηση που δίνει το Υπουργείο καθίσταται σαφές πως κυβέρνηση και διοίκηση των ΕΛΤΑ επιδιώκουν να θυσιάσουν άλλη μια δημόσια υπηρεσία στον βωμό της πλήρους «απελευθέρωσης» εκαι ιδιωτικοποίησης εις βάρος των εργαζομένων και της εξυπηρετούμενης κοινωνίας.